Весільний фотоальбом в рожевих кольорах

Минулого року я так і не показала всі свої фотоальбоми, які встигла зробити, тому цього року по-троху виправляюся :) Цей альбом не зовсім новий, такий дизайн я вже робила, але з іншою тканиною
..найцікаіше, що я так і не зробила альбом для себе)) хоча були такі плани, але щоразу, колиз'являвся новий альбом, я хотіла залишити саме його, тому якби не сила волі, то зараз мала б з десяток альбомів для фотографій ))) альбоми знаходили собі нових власників, бо я щоразу робила щось нове і хотіла залишити собі :)))
..щоправда, я маю два альбоми, але обидва весільні, а ось саме сімейного..так і не склалося, можливо пощастить наступного року?!


..працюю за звичною для себе схемою - мінімум декору і тканина


..насправді створити вічний альбом ручної роботи досить важко, оскільки все залежить від користування..ось чому я намагаюся максимально все закріпити, прошити і мінімум приклеїти..як показала практика, такий спосіб підвищує вірогідність зберегти зовнішній вигляд альбому якнайдовше


..самей цей альбом має зшиті аркуші всередині, найцікавіше, що раніше я не надто любила робити такі альбоми, оскільки це додатковий час на виготовлення, але останнім часом вони мої фаворити, зшивання - певна медитація і навіть заспокоєння)))


..кожний новий шар декору - пришитий, і тут навіть більше не для міцності, бо можна пришити самий верхній шар і не переживати, що щось відлетить, а для акуратного вигляду, завядки цьому немає зайвої "припухлості" на обкладинці


..напис фольгований..чесно скажу, що фольга, ще та морока, але воно того варте, можливо, коли буде час, то я розповім про цей процес детальніше, хоча я вже "фольгую" рік..але кожний раз як перший раз


..сподіваюся я ще встигну показати кілька альбомів цього року, хоча, як показує практика, краще не зарікатися)))

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас