Міжгалактичний фотоальбом :)

Так, так, саме міжгалактичний :) 
Ще влітку минулого року мала цікаве замовлення з яким не склалося..і таке буває :) А от тканина залишилася і вона мені сподобалася одразу - на всі 100!..я бачила в ній і безкраїй океан, і незвіданий космос. Для фотоальбому я в уяві вималювала дві картинки, і, навіть, морського коника для нього пошила, але почала все ж з космічної теми. А що з цього вийшло запрошую переглянути ;)


..ця тканина з колекції земних стихій, взагалі ця лінійка тканин мені дуже сподобалася, там є і тканини з золотим напиленням, і ті вкраплення дуже влучно підкреслюють всю красу тканини, навіть бачила з блакитним та срібним, але в руках так і не потримала, все ж всі тканини мати неможливо, якщо і хочеться)))


..повертаючись до теми космосу вибір зупинила на круглій рамці, яка складається з кількох частин: нижня,обтягнути тканиною, далі йде прозора плівка, яка створює ефект скла та, власне, верхньої частини, яку я доповнила зірочками та ракетою. Сам ефект плівки мені нагадує вікно в космічних короблях))) 


..хоча сама конструкція рамки призначена для шейкеру ( її висота цілком це дозволяє), але мені хотілося мінімалізму


..альбом на магнітній кнопці, стрічка здалася тут зайвою, та й підібрати саме ту ідеально до тканини досить тяжко..до речі, щоб сам хлястик мав привабливий вигляд - його потрібно ущільнити або синтапоном (а потім прошити), або об'ємним клеєвим флізеліном - ідеальний варіант. При такій технології елементи кнопки не будуть пошкоджувати тканину і виступати. Як це зробити є у ось цьому МК


..трохи деталей про альбом..розмір 23х23 см, чорні аркуші. Може бути як на пружинах, так і з зшитими аркушами


..альбом на 50 аркушів, зшитих між собою є в наявності. З приводу покупки напишіть мені на пошту charming.owl.shop@gmail.com


Для мешканців України, у магазині  Vrabec Studio

Для іноземних покупців обрати альбом можна ось в цьому магазині: ETSY VrabecStudio

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас