Рубіновий весільний фотоальбом

Отже, я продовжую знайомитися ближче з своїм новим помічником - плотером. Це новий напрям у декоруванні мене захопив повністю, вийняток - хіба дитячі альбоми :)там люблю тканинні аплікації.
Цей альбом - продовження стального альбому. Хоча тут є ж деякі відмінності - потрібно було створити альбом з національними нотками і тканина рубінового кольору з золотим малюнком сюди дуже пасує.


..як на мене оцінити альбом такого типу можна лише взявши його до рук, ось тоді відчувається вся його краса в простоті


..чорні аркуші, то взагалі мій особистий маст хев


..за стилем цей альбом перекликається з сірим, але саму композицію цього разу я робила самостійно, додала дубові листочки та калину


..скажу відверто, цей колір я вподобала не одразу, я до нього придивлялася, ходила і нарешті прийшла любов )) але така міцна і щира


..цей та інші альбоми можна замовити у мене в магазині на сайті Crafta  Vrabec Studio

або для іноземних покупців на ETSY VrabecStudio

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас