Дошка натхнення

Напевно, кожна рукодільниця мріє про окрему кімнату для творчості з практичними, а головне красивими меблями, диванчиком для відпочинку і звичайно чарівним робочим місцем. І я не вийняток. Перший крок до мрії є - окрема кімната. Але вона настільки аскетично-практична, що там знаходиться тільки все найнеобхідніше, та і обиралося все з можливостей, ніжз гармонії. Тут все ж взяла верхи моя практична сторона, ніж творча. Тому зустрічайте моя міні дошка натхнення для рукодільної кімнати.


Моє основне творче місце знаходиться навпроти вікна, яке виходить на умовний прилісок, там не видно інших будівель, а одразу за вікном ростуть дерева. Тому у мене є природній mood board, за яким цікаво спостерігати у різні пори року.
Але я маю ще одне місце, за яким я проводжу також багато часу - це комп'ютер, і за монітором у мене стіна..і якось дивитися на неї не надто надихаюче. Місця там небагато, і велика дошка неваріант. А ось невеличка формату А4 як виявилося те, що потрібно.


Якщо ви все ж захочете зробити щось схоже, то вам знадобиться:
- рамка для декорування (внутрішній розмір А4 - 21х30 см
- фарба
- синтапон
- тканина
- декоративна канцелярія
Якщо опустити час на висихання шарів фарби, то дошку я зробила буквально за годин 4. Але я так довго над нею думала, то ж час дуже умовний)))
Що цікавого я тут маю? 
Золоту рамку, яка здається більш гірчичною, але золотий перламутр дуже красиво підкреслює загальну композицію.
Тканину під замшу насиченого зеленого кольору. Замовляла я її свого часу для альбому..але вона прийшла неправильно відрізана..хто ріже тканину на ширину??? крім того вона мала такий тонкий шар чи то якогось синтапону..чи ще чогось, загалом для альбому не згодилася, а от для дошки в самий раз. Залишився ще один шматок на таку ж дошку..можливо зроблю на заміну внутрішню частину :) або ще одну дошку


Дошка має бути не лише практична, а й красива подумала я і декор сам прийшов до мене. Це жолуді з блискитками, які я отримала у подарунок від Оленки Живущая на радуге я і для листівочки виділила місце ;) 


..біндери закріпити дуже просто на маленькі шурупчики


Брошки. Оскільки я нетиповий скрапер, по правді я не знаю до якого рукоділля себе віднести. Але моя перша швейна машинка саме Singer ..ще бабусина, на якій я вчилися шити ще в дитинстві, та й перші дорослі вироби я шила саме на ній, і надихають мене все ж ткнаини і шиття, тому і декор швейний. Брошки купувала у Jannachip


Спонсор канцелярських штучок - Ашан, де чоловік завбачливо під моїм керівництвом купив мені золоті кнопки, прищепки та біндери. Це знаєте той випадок, коли чоловік телефонує дружині і запитує не : А хліб купувати? А тобі щось треба для рукоділля :) Для нижніх відведена окрема роль - вони тримають календар на місяць. Досить часто потрібно бачити картину загалом, щоб визначити об'єм робіт і справ. 


Календар можна скачати ось тут. Там можна обирати різні види і підбирати щось інше на кожний місяць.
Спершу такі малі розміри мого mood board дещо навіть засмучавали, але, поміркувавши, я дійшла висновку, що дошку більшого розміру я б не потягнула))) По-перше, їй треба місце. При чому не просто, а за яке б чіплявся погляд, бо власне для цього вона і створюється. По-друге, вішати її у себе за спиною, де місце є, здалося мені дивним рішенням. І , по-третє, дошка бажань має бути нашим відображенням - а тому невеликий мінімалістичний варіант як раз про мене :)



Дякую, що дочитала до кінця. Сподіваюся, до скорої зустрічі. І гарного робочого тижня :)



Коментарі

  1. Моя ты бубочка! Красивые, а не практичные - это про нас, про мебель :)))))))
    Блин, у тебя хоть комната уже есть! А я тулюсь-тулюсь по уголкам :) Сейчас кухню окупировала последний месяц!
    А досочка мне очень нравится!!!! Стильная, в любимых цветах, и все на месте! Большую еще проблема правильно зонировать, чтобы она красиво смотрелась, не наляпано...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) хто як не ти мене зрозуміє! ще трохи і у тебе буде гарно :*
      погоджуюся, що організувати великий борд набагато складніше, а ще не перетворити його у чергову барахолку..останнє то взагалі раз плюнути

      Видалити
  2. Замечательная досочка!!! Всё в ней лаконично и гениально просто на первый взгляд, но присмотревшись, разглядев все детальки понимаешь, что каждый элемент тут не спроста - он несёт своё предназначение где-то декора, где-то функционал) Мне очень нравится такой вариант mood board )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..спасибо большое! я давно о такой мечтала, но на большую сил бы не хватило :) мини-вариант - как раз идеально :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт