М'ятний весільний фотоальбом

Давно нічого не публікувала, оскільки я дещо втомилася від соціальних мереж і не мала бажання щось взагалі показувати..вирішила почати з блогу, він мені ближчий, ніж інстаграм.
Літо минуло в розробках мінімалістичних дизайнів для альбомів. Поки пошук і саме втілення зупинилося на шести різних варіантах. І ось один з них - ніжний альбом м'ятного кольору і золотим сердечком, який я вже показувала кілька місяців тому.


Дизайни я купую, або ж елементи до них ( а вже потім комбіную самостійно). Вартість гарно промальованого дизайну для комерційного використання стартує від 3-8 доларів...але треба шукати, оскільки не все годиться для використанння на продаж, багато чого є лише для власних некомерційних потреб


подивіться на ці тонкі лінії на листочках, деякі з них мають ширину 1 мм і менше, а ці тендітні ключики в дзьобах пташок? цей дизайн надзвичайно тендітний!


..останнім часом все більше замовників обирає саме зшиті альбоми..напевно тому, що останнім часом альбоми на пружинах я роблю все ж рідше


..деякі альбоми мають прихований елемент - в цьому випадку пташки на гілках з іншої сторони обкладинки


..такі альбоми створюють wow-ефект коли ти тримаєш їх в руках, оскільки золотий малюнок переливається і змінюється від кута нахилу і сонячних променів - і це справді заворожує..на фото такий ефект передати дещо складніше
Попереду зимовий сезон, для якого я вже маю кілька дизайнів в мінімалістичному стилі, тому сподіваюся пропаду я ненадовго :)

Альбом доступний для замовлення у моєму магазині для України Vrabec Studio

а також для іноземних покупців у магазині ETSY VrabecStudio



Коментарі

  1. Відповіді
    1. дуже приємно, що вам сподобалася моя робота! дякую!

      Видалити
  2. Очень крутой! Мята и золото - самое любимое!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. м'ята і золото, то вічний хіт :) здається, він буде актуальним завжди, як класичне поєднання

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт