New York Photo Album

Кажуть непедагогічно мати улюбленців, але я не можу нічого з собою зробити :) Новенький, красивий і дуже ніжний на дотик - це все про цей новий альбом.


..що було найприємніше в цій роботі? Що я все робила на всій смак - підбір текстур, шрифту, тобто дизайн ми узгоджували, але обмежень у мене не було


..сама обкладинка обтягнута тканиною ( приклеєна ), а вид Нью Йорку з чорного велюру то любов в повному сенсі цього слова! І хоча на фото тканина виглядає неоднотонною, насправді це не так)) просто ворсинки з велюру лягають по різному, варто його взяти на руки, а чим причесати його я так і не придумала))


..складність ще у тому, що я не вмію працювати в графічних редакторах, тому все роблю повільно, але, по-правді у мене немає бажання створювати саме зображення, я краще втілю у життя ідею, і картинку куплю у професіоналів


..цього разу я ще використала нову для себе техніку накладання різних кольорів ( і структур) в одному малюнку, і ніби вийшло непогано))


..цей вінтажний лавандовий колір просто зводить з розуму! а деталі у вигляді чорного велюру та золота - це ідеальне поєднання


..корінець також з новинок, які використала в попередньому велюровому альбомі - він товстий і щільний, як сама обкладинка


..скільки ідей вже з'явилося з велюром в моїй голові! Єдине тепер шукаю сміливих замовників, які погодяться на такі експерименти


..тут можна помітити оксамитову структуру цієї тканини, повірте, з рук його випускати зовсім не хочеться ))


..ось таким вийшов мій новий альбом за індивідуальним замовленням..яким він вийшов? Я, як автор, в захваті :) але залишаю за вами висловити свої враження від цієї нової роботи :)


Як завжди альбом можна замовити у моєму магазині на сайті Крафта -  Vrabec Studio
або
для іноземних покупців на сайт ETSY - VrabecStudio

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом