Новий альбом з оленем

Останній допис тут з'являвся рік тому..але потреба виговоритися більше як на пару символів в інста нікуди не зникла. Тому, але це не точно, я буду з'являтися тут частіше. Чому потреба є? Бо хочеться більше розповідати про свою працю і що стоїть за результатом, адже одне фото з інста не розповість, як я підбирала відтінки рогів, замовляючи при цьому фетр у трьох різних магазинах.

Повернення буде з дитячим альбом. Це така собі трансформація моїх дитячих альбомів, але дещо в іншій техніці. Ви вже бачили моїх Єдинорогів, Зайчика  та Ведмедика ..лише зараз помітила, що Лисичку, яка з'явилася першою, я так і не показала.

В нагоді для декору мені як найкраще підійшли подаруночки від Олени - це і жолуді, і неймовірні міні шкарпеточки Живущая на радуге

Отже, дитячий альбом з Оленем. 


основа складається з двох частин - і кожна окремо обтягнута тканиною, а потім з'єднана на основі


фетр для ріг, як я вже згадала, я замовляла в кількох магазинах..адже що не зробиш заради гарного результату? кожен ріг я обшивала вручну, давно не тримала голку в руках - тому було навіть хвилююче цікаво, чи згадають руки як то шити


квіти з фетру виглядають ніжно, м'яко і тепло, тому тут вибір був очевидний - гама ніжна пастельна і лісовими нотками у вигляді листочків


лісову тему я вирішила продовжити і на корінцю - використавши для цього прикрасу у вигляді золотої стріли


всередині аркуші без друку і декору - не зраджую собі і своїм ідеям. Головне у фотоальбомі - це фото, а тому друк я вважаю зайвим ( пробачте мене адепти друкованих блоків)


..особливістю цього альбому можна назвати конструкцію самого альбому - адже всі частини обкладинки я роблю окремо, а вже потім з'єдную в одне ціле


..і хіба так детально опишеш кожний процес в інста? де далі перших кількох слів ніхто не читає?

Цей альбом є в наявності.
Для покупців з України в моєму магазині Crafta Vrabec Studio

Для іноземних покупців у магазині ETSY VrabecStudio


Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом