Ice Bucket Challenge

Настрій зараз зовсім не радісний і приводів для сміху не так і багато..та й сміється трошки з сумом. Але до мене прийшла така естафета як Ice Bucket Challenge від мого друга Олега. Хто не знає розповім ( інфа взяти у Віки).
Ice Bucket Challenge (також використовується ALS Ice Bucket Challenge) — це кампанія, спрямована на благодійництво, сенс якої в обливанні себе відром крижаної води. Мета — отримати кошти в фонд з вивчення аміотрофічного бічного склерозуФлешмоб набрав популярність в соціальних мережах у серпні 2014 року.
У нас цей флешмоб спрямований на дещо інші цілі - це або переказ коштів для Таблеточки або для наших бійців на АТО..

Отож, зустрічайте мене :)

Я в свою чергу передала естафету своєму чоловіку, подрузі Ірині та Наталі ( блог "Творю сердцем" ). Я нікого не хотіла образити, зла не тримайте..просто подумала це нагода збадьоритися та освіжити думки, а також розрядити обстановку...


P.S...думки вголос..невже в 21 сторіччі ми маємо розбиратися у видах зброї..БТР..танках..касках (кевларова чи звичайна)..бронежилетах ( 4 чи 5 клас?)...
..минуле літо також було для мене, зкажімо так, неспокійне..я готувалася до свого весілля..
..а тепер...називається відчуй різницю..

МИРУ НАМ ТА СПОКОЮ!
І невеличке доповнення. Останнім часом улюбленою стала після Океан Ельзи "Лелеки"..на концерті у Львові він виконав її просто нереально...енергетика неймовірна.
Даю посилання на відео



Коментарі

  1. Вітаю, Аню! Мені теж прилітав такий "нєжданчік" від подруги з Києва :-). Хіба що обливалася вдома, у ванній)) теж перерахувала гроші нашим хлопцям - хай їх Бог береже!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..вдома у ванній і я думала обливатися, у нас як раз дощ йшов, але потім виглянуло сонечко і я скористалася можливістю)))

      Видалити
  2. ААААААААААААААААААААААааааааааа, вау!!!!!! Я готова! Сьогодні ввечері щось придумаю, де це зробити.
    Аня, надзвичацно дякую!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ой, помилка - надзвичайно.
    оце я попала))))

    ВідповістиВидалити
  4. Заходь подивитись https://www.facebook.com/profile.php?id=100001662117975

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..шкода, що подивитися можна тільки "друзям"..чекатиму прийом моєї заявки на дружбу :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт