Набір в дизайн команду LZ

Вітаннячка! 
Стати частиною цієї дизайн команди я мріяла вже давно, але боялася..чого боялася? я і сама не знаю..А тепер вирішила, чому б не спробувати? Так, скраплю я не дуже часто..чого тут приховувати, але коли сідаю за чергову листівку, то натхнення береться ніби з повітря! А ще я нарешті закінчила свій весільний альбом ( покажу його згодом).Це і надало мені впевненості :)  По правді кажучи, я взагалі його не думала робити, знову ж таки через свої страхи зробити щось не так..Потім події почали розгортатися так, що захотілося зберегти гарні спогади не лише в своїй голові, а й на папері..
А ще є велике бажання бути частинкою чогось..Це моя перша спроба стати частиною такої команди. Наступна можливість буде аж через півроку..це надто довго, не хочеться відкладати мрію так надовго. 
Отже, Штампувальня проводить набір в свою дизайн команду. Для цього потрібно продемонструвати кілька своїх робіт.




3. Листівочка для Єви






6. Весільна листівка-конверт


7. Сторінка з скрап-альбому


P.S. Ходила в гості до кількох учасниць, роботи у нас фантастичні! Але ж мрії повинні втілюватися у життя! Тому бажаю удачі і собі також :) Не без зайвої скромності))))

МИРНОГО НЕБА! ХАЙ БОГ БЕРЕЖЕ ВСІХ НАС!







Коментарі

  1. Аню, приємно познайомитись, та дякуємо за участь! Нехай щастить!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! Шанс є в кожного, а раптом пощастить і мені стати частиною команди?! :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт