Моя попытка №5

Пам'ятаєте як в тій пісні "..моя попытка номер 5..."..Дуже схожа історія на мою спробу спекти еклерів..Вередливі вони...
Але як ви зрозуміли, інколи вони у мене все ж виходять гарненькими :)




Отже, ділюся з вами деякими нюансами їх приготування..раптом хтось захоче і самому їх зробити..а можливо у вас вони вдаються легко і ви поділитеся своїми секретами :)
Я готувала по такому рецепту:
Інгредієнти:
125 мл. води
125 мл. молока
100 гр. масла
150 гр. борошна
4-5 шт. яйця
дрібка солі
1 ч.л. цукру
ваніль


З досвіду кажу, що спробуйте зробити половину порції. І ще, вагами я не користуюся. Все робила з досвіду попередніх кулінарних приготувань ( от знаю я що в цьому стакані 150 гр. муки, а 100 гр. масла приблизно ось стілечки..стільки і брала..але можливо в цьому і були мої помилки).


Приготування:
1. Просіємо борошно і приготуємо зручний посуд, для висипання борошна( можна просто взяти пергаментний папір).
2. Змішуємо молоко та воду в каструлі, додаємо сіль, цукор і доводимо до кипіння, кидаємо масло і чекаємо поки воно розтане і ця маса стане більш однорідною.
3. Робимо мінімальний вогонь. Беремо лопатку для замішування тіста ( можна дерев'яну, з силікону..головне, щоб було зручно замісити нею тісто), помаленьку всипаємо борошно у нашу молочно-масляну гарячу масу і швидко замішуємо тісто. По закінченню висипання борошна гарно замішуємо тісто до однорідної маси.
4. Беремо перше яйце, розбиваємо його в окремій мисці і збиваємо виделкою до однорідності. Ще один момент. Яйця мають бути кімнатної температури, тобто не з холодильника. Отже, беремо цю яєчну масу і вводимо в наше тепле тісто. Я не чекаю поки воно охолоне. Поки я приготую яйця і розіб'ю перше ( це кілька хвилин) температура буде вже така як треба і яйця не зваряться від високої температури. Виливаємо перше яйце і гарно замішуємо тісто. Далі беремо друге, так само збиваємо його в тарілочці і помаленьку додаємо до тіста. Якщо ви бачите, що тісто ще доволі тверде, додаєте помаленьку третє яйце. Для чого такі складнощі? Потрібно, щоб тісто було правильної консистенції. Інколи достатньо і трьох, Останнього разу на пів порції знадобилося 3 яйця. Тож дивіться самі...Тісто має бути як густа сметана. Можете перевіряти тісто, роблячи борозенку, якщо вона не затягується швидко, а тримає форму, то яєць достатньо. Потім викладаєте тісто на форму. Я застеляю пергаментним папером, нічим не змащую. 


Випічка
Це також важливий етап.
Я спробувала різні режими випікання в духовій шафі:
- загальний ( коли є і верхня, і нижня конвекція ) 20-25 хв.
- загальний..але випікання при різних температурах..перші 15 хв. на 200 градусах, а потім пониження до 180
- нижній режим випікання. Ось цей підійшов мені найбільше. 200 градусів і випікала 20-25 хв. 
Можливо остання рекомендація стане для вас цінною. Випікайте при тому режимі, що печете вироби з листкового тіста. Перші режими таке тісто пекли у мене погано..воно то пеклося, але ефекту повітряності і легкості не було..воно ніби більше запікалося і варилося )))
На останньому режимі низ гарно пропікся, еклери стали гарного золотавого кольору і в середині були ті самі пустоти задля яких це все і робиться.
Ось такі у мене вийшли з третьої спроби :): висота 5-7 см, ширина 10 см


Крем.
Крем я робила звичайний заварний з молока та яєць. Але як на мене, він зарідкий і завологий для них..Треба спробувати щось інше. Можна масляний, з вершків або ж згущеного молока..як вам більше подобається :)


Коментарі

  1. на фото всі виглядаюсь дуже і дуже апетитно!
    я також тривалий час хотіла і боялася взятися за еклери, але мені, напевне, повезло - вийшло з першого разу.. і так було смачно і класно, що я вирішила їх робити ледь не щодня.. ага! з тих пір так і не робила :))) але все збираюся :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..ехх пощастило ж :) хочу зробити ще раз..можливо на вихідних. А який крем був? хочеться чогось смачного і не надто жирного ( як масляний, наприклад )

      Видалити
    2. я брала просту магазинну згущенку варену, тіпа іриска. і брала її без масла. Але просто я взагалі люблю еклери з згущенкою, більше ніж з масляним чи білковим кремом :)

      Видалити
    3. ..вчора робила зі згущенкою..лише додала трошки масла та смажених горіхів...смакотаааааа

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас