Майстерня Різдвяних Листівок

Цього місяця я приймаю участь ще в одному проекті "Майстерня Різдвяних Листівок " від блогу Зроби Сам(А).



Вже вийшло три МК: кому цікаво можете переглянути ось тут першийдругий та третій. Протягом цих трьох днів ми вчилися робити прості одношарові листівки. Я у відстаючих ))) вже вийшов четвертий день, а я тільки звітую про перші три. Але час виправитися ще є.
Покажу вам чого я навчилася за ці дні. Листівки в довільному порядку


на цій листівці я застосувала клей-глітер від Ranger блакитного та фіолетового кольору. Я не фанат блискиток та стразів, але для новорічних проектів вони ніби і просяться )))


Всі шість листівок одношарові.Тобто є лише основа для листівки, і весь декор робився саме на ній. Листівки зроблені лише за допомогою штампів та фарби для штампів, але не обійшлося без прикрас


Ось цю листівку я зробила за допомогою рідких перлин. Я їх придбала ще кілька років тому і ніяк не могла їх застосувати, але для такої новорічної роботи вони є навіть дуже доречними


Ось такі неноворічні кольори, але мені так подобається це поєднання, що я не встояла і зробила новорічну листівку в рожево-блакитних кольорах


Імітація ялинки за допомогою штамів. Здається ялинку в цих контурах побачити можна?


І ще одна листівка з ялинкою. Цього разу я її трішки розмалювала аквареллю і як же без стразів?? :)))  І мій різдвяний помічник :) Куди ж в Новиій рік та без оленів??




Коментарі

  1. чудові вийшли листівки! із вертикальними гірляндами, напевно, моя улюблена! дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Яно! Мені ще сподобалося працювати з круговими елементами! Цікаві ідеї були представленні на другому МК. Де тільки знайти час доробити ще два дні майстерні ))))

      Видалити
  2. Очаровательные стильные лаконичные праздничные карточки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Аленка!! Спустя несколько дней будут еще открыточки )))

      Видалити
  3. О. листівка з вертикальною гирляндою дійсно чудова. Я навіть хочу повторити Ваш варіант ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Звісно треба повторити!!! Для того ж і робили цей проект, щоб чомусь навчатися і переймати цікаві ідеї :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас