Звіт по СП

Нарешті я закінчила перший етап по СП "Подарок себе любимой к Новому году"!. Натрапила на нього випадково..гуляла по блогам рукодільниць, що останнім часом буває рідко, тому зраділа такій нагоді. Блокнотів я ще не робила та й досвіду у СП у мене також небагато, тому...чому б і ні :) Поки що було нескладно. Кая надіслала доволі чітку інструкцію, єдине я замінювала деякі матеріали..але це більше пов'язано з тим, що я вирішила поки що затягути пасок своєму хом'яку :) А то він у мене став якийсь прожерливий, а ще оглянувши матеріали, які у мене накопилися, зрозуміла, що рішення вірне :)
Зробила лише кілька фото, бо часу не вистачає..хочеться дуже багато встигнути до Нового року.
Найдовший етап був по зістаренню паперу. Місця для сушіння не так і багато, та й встигала за вечір я зробити 12, макс. 24 листочка. А всього 60!! Тому кілька днів пішло тільки на це. До цих пір не визначилася з обкладинкою..навіть уявити не можу, якою вона буде..Поки що в активному пошуку.



Зшився блокнотик досить швидко, потім була поклейка..ніби все :)


Чекаю на наступний етап :)

Коментарі

  1. Замечательно получилось!:) Очень аккуратно!:) Дальше будет еще интересней!:)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас