Мої вітання!
Крім овечок до Нового року я пошила ще новорічних гномів. Признатися, після роботи в вечірній час, займатися рукоділлям довго не виходить. А ще ж сфотографувати, обробити і викласти фото.. А планів у мене було ого-го!! Але не робити чогось я не можу, хіба що змінювати свої вподобання. Це все відволікає від поганих новин і дурних думок..
Але зараз не про це..
Хочу показати вам своїх гномиків. Я їх хотіла зробити ще минулого року, але руки не дійшли.


В оригіналі, гномик-піксі в руках нічого не тримає, але мені захотілося додати щось..і в результаті вийшла ось така пташечка


До комплекту з Санти і піксі пошила таку гірлянду з прапорців та іграшок. За основу використала мішковину світлого кольору



А ось це кактуси, які ми з мамою виростили з насіння. За рік вони виросли приблизно на 1-1,5 см ))) Геть манюнькі



..на цьому все..всім бажаю мирного вечору та мирних ранків

Коментарі

  1. Очаровательные гномы, милые и нарядные :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена! Вот подумываю добавить им в компанию еще одного гномика или двух )))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас