Весільний альбом

Привіт-привіт, мої хороші!
Сподіваюся, що у вас все добре. Спостерігаю зниження активності у блогах, і моєї активності в тому числі..Думаю - це період такий..а поки рукоділля рятує від депресій і поганих думок
Сьогодні я з весільним альбомом. Робила такий вперше. Так що з новинкою мене)))
Не все вийшло, треба ще працювати, але ж і починати з чогось треба. Розмір альбому 21-30 см. Робила його на пружині і такий варіант мені сподобався набагато більше, як на кільцях.


Під низом можна помітити серветку, точніше це мала бути сніжинка ))) 




Альбом має 14 сторінок. А тому за бажанням можна наклеїти або по чотири фото на сторінку, або одне, але велике..все на розгляд власника


Першу сторінку вирішила прикрасити такими вирубками, вийшло ніжно


Кожну сторінку прошивала окремо, потім з'єднувала між собою. Нічого складно два папірчика, нитки і сторінка готова


Альбом має ось такий бонус, вкладення трошки меншого розміру, де можна розмістити додаткові фото


Деякі сторінками прикрасила декором, невеликими акцентами


А ще використала свої нові штампи, які чекали свого часу


Мої залишки емальованих цяток...залишилося ще на кілька листівок і все...



..шкода, що фото не передає всю красу паперу..наприклад, папір внизу має біле глянцеве покриття..виглядає ефектно



..а ось це моя улюблена сторінка..зробила її у вигляді клаптиків, зшитих між собою


На цьому все!
Бережіть себе





Коментарі

  1. Не може не погодитись, що рукоділля дуууже виручає відволіктись від поганих думок, які так і лізуть.. Альбомчик дуже гарний і світлий!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..так в рукоділля знаходить якусь відраду..Дякую, Юля!

      Видалити
  2. Сторіночки альбому зачарували, дуже сподобалось поєднання різного паперу і строчки.

    ВідповістиВидалити
  3. Так я вирішила поєднанти два свої найулюбленіші хоббі - скрап і шиття )))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас