Вітальні листівки

Мої вітання!
А у нас справжня зима! З снігом і морозом ))) як кажуть краще пізно, як ніколи
Хочу показати вам листівки, які робила з одного набору паперу..але вийшли вони зовсім різними, як на мене
Не без зайвої скромності, зкажу, що ось ця моя найулюбленіша
хочу зробити ще кілька таких же, тільки з різного паперу, побачимо, що вийде.


червоний колір не в моїх фаворитах, по правді, я взагалі такий колір не люблю, агресивний він як на мене, але листівка вийшла дуже навіть нічого))))



А це мій експеримент з бордюрними ножами. Також дуже сподобалася така форма листівок


А яка листівка сподобалася вам? Дуже цікаво почути вашу думку

Ніяк не зберуся і не зроблю кілька листівок про запас, а останні кілька разів, збираючись на якесь свято, взагалі не було ані листівки, ані конверту..дивно це якось



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах