You're my lobster / Ти мій лобстер

Сьогодні я б хотіла поговорити про улюблені матеріали, які я використовую в роботі. Можливо це прозвучить дивно, але я не люблю папір..паперові квіти, елементи декору і т.д. Напевно, дивно таке почути від людини, яка робить фотоальбоми))) Але тут є одне але, я не люблю саме працювати з цим матеріалом, але завжди захоплююся роботами з різноманітними висічками, квіточками і іншими паперовими прикрасами...ось так
В той же час я є фанатом ножів для вирізання))) Дивні ці рукодільниці. То до чого я. Почавши робити альбоми і, зрозумівши свою нелюбов до паперу, я почала шукати інші шляхи прикрашання альбомів. Це різноманітні тканинні рюші, квіточки і листочки. Зовсім від паперу я також не відмовилася, але є той мінімум, який я ще не перемогла.
Добре, що Оленка Живущая на радуге робить чудові викрійки іграшок, бо це один з моїх улюблених елементів декору :) І сьогодні я підготувала фотоальбомом з лобстером хе-хе)))


Сподіваюся серед вас є фанати серіалу "Друзі" :) Пам'ятаєте одну з серій, де Фібі розказувала про науковий ( чи не зовсім науковий) факт, що пара закоханий лобстерів ходить по дну тримаючись за клешні :) 
Тому для фанатів серіалу я і створила цей альбом. Ну і що, що замість звичних квіточок - лобстер! Але цей альбом насправді підкреслить ваші почуття


..тканина - традиційно Tilda. До речі, червоний лобстер пошито з тканини останньої колекції, але вона не настільки еластачна як інші, розтяг взагалі мінімальний ( я це помітила по тушці лобстера))

..для цього альбому обрала формат 23х23 см, і зробила його зі зшитими аркушами. Тканина не зовсім рожева, має приємний тьмяно-рожевий відтінок


..доповнила кутиками..чомусь альбоми з кутиками виглядають мені солідніше)))


..всередині аркуші молочного кольору ( фото для прикладу приблизно 9х10 см)
..крім лобстера, альбом прикрашає рамка з ембоссінгом та напис, зроблений за допомогою ножів для вирізання


..і власне сам красунчик!

Натхнення можна знайти в будь-чому, головне бути готовим і відкритим для цих відкриттів!



Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас