Майстер клас по аплікації / Осінній фотоальбом

Поки на календарі ще осінь хочу показати вам фотоальбом. Цього разу він вийшов справді тематичним. Напевно, на створення цього альбому надихнули ароматні гарбузові пироги. Альбоми з аплікацією мені подобається все більше. Поштовхом для цього став ось цей майстер клас по створенню підставки для чаювання


..насправді фотоальбом я вирішила зробити вже в останню чергу. Спочатку це мала бути підставка під гаряче, потім гарбузик мав бути частиною декоративної доріжки на стіл..але вийшов фотоальбом. Відвідайте блог Аґрафки - там знайдете багато чого цікавого і не лише по шиттю :)

Для аплікації нам потрібно:

1. Для початку потрібно визначитися з аплікацією. Я обрала гарбуз. Якщо ви також плануєте робити свою аплікацію з частин, то потрібно мати два однакових малюнка.
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-062.  Визначаєтеся з місцем розташуванням аплікації на своєму виробі.
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-07
3. Розрізаєте одну з заготовок на частини і нумеруєте їх. Це, можливо, надмірна засторога, але якщо у вас елементи схожі між собою за формою – це дозволить вам не сплутати, де що має розміщатися. Вирізаємо елементи з флізофіксу в дзеркальному відображенні інакше наша аплікація буде дзеркальним відображенням нашого взірця. За допомогою праски приклеюємо елементи з флізофіксу до тканини і вирізуємо наші елементи.
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-08
4. Я схематично помітила деякі елементи з моєї аплікації. Але будьте обережні, я це роблю спеціальним чорнилом для тканин. А по-друге, ті лінії, які я малюю будуть або непомітні, або закриватимуться іншими елементами. Припрасовуємо наші елементи з тканини на основну тканину.
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-09
5. Кожний елемент я обробила швом для аплікацій. Моя порада – починайте обшивати елементи з центрального рухаючись поступово до країв. Під час таких дій тканина може дещо збігатися (тому перед цим спробуйте прошити якийсь елемент окремо і зрозуміти чи буде таке відбуватися у вас чи ні).
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-10
6. В результаті отримала ось такий «напівфабрикат».
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-11
7. Можна залишити так як є, але мені захотілося прикрасити мій гарбузик, і я додала декоративних шовчиків.
albom-v-tkanynnij-obkladyntsi-iz-aplikatsijeyu-majster-klas-12
Мій гарбузик прикрасив обкладинку альбому. Але – це лише напрямок і поштовх, а ви вже самі обираєте яким шляхом вам піти!
І як завжди фото готового виробу













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас