Щоденники 2017 / Planner 2017

Ще влітку я зробила перший блокнот такого типу. А надихнув мене мій же майстер клас :) І таке буває. На даний момент зробила в п'ятьох кольорах ( це якщо без повторів) і вони мені надзвичайно подобаються :)

..ось саме цей ніжно-лавандовий блокнот був самим першим :) саме він прийняв удар, саме на ньому я спробувала все що хотіла на той момент і це допомогло уникнути помилок в наступних роботах! Хтось колись має бути першим :)


..а це вже осіння робота..вона є однією з найулюбленіших, бо в ній так чудово розкрилися Тільдо-тканини, від яких я навіть цього не надто очікувала


..гармонійно вписалася однотонна американська бавовна, яку я до речі ще купувала років 3 тому))) коли була захоплена пошиттям іграшок


..невже ці пелюстки нечарівні? навіть назва у тканини така солодко-медова Audrey Honey Yellow


..ще один блокнот, який я зробила надихнувшись своїм майстер класом :) поєднання оливкового з чарівними тканинами Тільда


..до речі всі пелюстки приклеєні до основи і прошиті на машинці..по-перше прошиваю для краси, а по-друге, щоб не саталися краї в процесі експлуатації


..це модифікований варіант оригіналу, дещо по-іншому зробила, на жаль, це дещо не надто помітне оку глядачу :)


..а ви знали що помпони - це моя таємна пристрасть? я б їх до всіх альбомів і блокнотів додавала)))


..особисто я веду три блокноти: один для записів ідей, в другий типу планера - просто записую справи на день/тиждень, і третій для запису замовлень, прорахунку проектів і т.і. І після експлуатації першого прийшла до висновку, що блокноти у побуті і постійному користуванні мають бути максимально простими і без виступаючого декору, особливо якщо ще й носити його з собою. Декор обривається, псується і стає блокнотика надзвичайно шкода ))) Тому декорованим блокнотам бути! Але краще хай вони лежать вдома :)


..друге до чого я прийшла була застібка :) Вона має бути, бо різні папірці, накладні є постійно, а це не дає їм випасти. Захотілося чогось цікавого і провівши інспекцію запасів знайшла магнітні кнопки, тому з ними і працюю


..а це яскравий приклад того як вживають старі і нові колекції Тільда, рожева тканина-основа з останніх колекцій


..по можливості зворотні сторони робила з різнокольорових тканин, які підходять по кольору до лицьової сторони


наповнення у всіх блокнотів було різним - чисті аркуші, ліновані, датовані і навіть з готовими блоками. Тому кожний може обрати собі до смаку :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах