Дитячий фотоальбом для хлопчика / Baby boy photo album

Насправді історія цього фотоальбому почалася ще влітку, коли я зробила підставку для чаювання . Виникла ідея прикрашати альбоми аплікацією з тканин. Це варіант для хлопчика, незабаром покажу для дівчат, хоча, як на мене, розділення на кольори є досить умовно і суб'єктивно)))

..насправді аплікації мене так захопили, що я зробила кілька блокнотів в різних кольорах))) а ще зрозуміла що найцікавішим є момент саме створення ось таких альбомів, потім відпрацювання техніки, а от вже потім настає насолода від самого процесу


..декор у мене також стриманий, нічого зайвого, чипборд від Вензелика та кілька брадсів, чипборд вирішила все ж пришити, клею я не довіряю :)


..а ще вирішила відійти від традиційних стрічок, на які зав'язуються альбоми і використала магнітну кнопку, що виявляється дуже зручно


..аплікацію приклеюю за допомогою клеєвої павутинки або паперу для аплікацій, для надійності чи точніше краси прошиваю швом зиг-заг :) ці маленкі помпончики мені так сподобалися у роботах, що вирішила їх додавати як прикрасу капталу.


 ..альбом з пустими аркушами - для повної творчості власника


..для аплікації, як і самих альбомів, використовую натуральну бавовняну тканину, оскільки свої альбоми я частіше шию і прасую під час створення цей момент є дуже важливим, щоб гаряча праска не зашкодила як самому декору, так і тканині під ній.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас