Зимовий фотоальбом. Моя добірка серіалів для перегляду

Отже, з чистим сумлінням можна вже показувати свої зимові роботи. Природа в цьому нам сприяє! Минулого року я вже робила зимові фотоальбоми. Можете пригадати їх за цим посиланням, а також переглянути мій перший зимовий фотоальбом.
Цього року я вирішила зробити щось новеньке, але менших розмірів. Як завжди, спочатку була тканина :) А далі все було як в тумані..купила викрійку полярного ведмедика у Оленки ,  і отямилася, коли набивала четверту тушку :) Дивна річ, завжди зупиняюся на кількості в 4 одиниці :)))


Традиційно кілька фото з детальками та описом.
Зробила теплий та душевний альбом, який нагадуватиме про зиму..Щоправда кольори не типово новорічні, але разом з тим виглядають не менш вдало від традиційних червоно-зелених. І трішки золота зайвим не буде :)


..квіти робила за допомогою ножів для вирізання, змастила клеєм для скрапу і засипала блискітками :) Для ефекту пропустила через папку для тиснення


..ще один з моїх улюблених елементів декору - це стрічки-спіднички :) і куди ж без цим м'яких помпонів :)

..всередині маємо чисті аркуші. Це як полотно для художника - можна вклеїти фото, можна якісь дрібнички, які нагадують про зиму та свята



..але ж головне не де зустріти зиму, а з ким.


А тепер про серіали. Взагалі я серіальний маніяк :) Але окрім серіалів я часто слухаю радіо, коли займаюся рукоділлям. Чергую, так би мовити.
Взагалі більше всього я люблю детективні серіали, мабуть це ще з дитинства, коли любила читати розповіді про Шерлока Холмса, а ще подобалися розповіді Едгара По. 
У мене немає улюбленої п'ятірки, трійки чи десятка. Просто те, що подобається переглядати найбільше.

CSI: Las Vegas, CSI: New York, CSI: Miami - це серіали, які навіть переплітаються між собою в деяких серіях про розслідування злочинів. І опереджаючи ваші химерні думки, я їх дивлюся не через вбивста))) Які до речі там показуються мимохіть, не акцентуючи на них уваги. Мене в таких серіалах приваблює саме розкриття злочинів, різні логічні схеми (можливо дещо виглядає занадто фантастично, але ж це не реаліті), а ще майже всі отримують по заслугах! Тобто зробив злочин - мусиш заплатити.

The Killing. Я дивилася американську версію, датська щось мені не пішла. Пам'ятаю, як натрапила на цей серіал десь о дванадцятій ночі, було чотири серії, думаю гляну що там до чого, так і подивилася всі чотири десь до третьої ночі))) Це також про детективів, убивство. Але розслідується один злочин. І я до кінця сезону не розуміла, чим все закінчиться.
Broadchurch та  Gracepoint. Серіали схожі за сюжетом, знімається один і той же головний актор, але розв'язки різні. В цих серіалах немає динаміки і екшену, але така монотонність навіть додає шарму.
How to get away with a murderer. Цей серіал триває до цих пір. Вбивства, укриття від злочинів, приховування злочинів, можливо навіть дещо аморальний, чи точніше не відповідає канонам моралі..якось так. Але кожний сезон дуже цікаво знятий. І кожна серія має бек до минулого і пояснює чому відбулися ті чи інші події.
Castle та Bones. Тепер дещо веселіше :) Це також серіали про злочини і їх розкриття, але вже більше з гумором і вони не такі смутні.Скажу, що серіал Касл вже закінчився, а тому не потрібно чекати з нетерпінням виходу нової серії )))
The Good Wife. Про що цей серіал? Про жінку, чоловік якої потрапив у секс-скандал і затриманий за різні махінації (він був прокурором) і яка намагається стати на ноги і прийти до тями. Так, сюжет можливо типово-американський, але це не заперечує той факт, що це серіал про жінку, яка після закінчення університету вийшла заміж і не реалізувала себе як фахівця, була домогосподаркою і берегинею домашнього вогнища, поки чоловік.. ну ви зрозуміли. І ще вона адвокат. Мені він дуже подобався. Серіал вже закрили, шкода звісно. Але вам буде легше))) Актриса Джуліанна Маргуліс мені дуже сподобалася в цьому серіалі. 
How I met your mother. Це комедійний серіал. Не вбивствами єдиними як то кажуть ))) Мені від сподобався. Не буду кидати спойлерами. Єдине про серіал. Розповідь ведеться від чоловіка, який розповідає своїм дітям як він зустрів їх маму і звісно про події, які його супроводжували на шляху до цього.

Звісно це не все, що я дивилася і дивлюся. ))) Але це те, про що я згадала, а отже найбільше мені запам'яталося чи сподобалося. Багато серіалів були непоганими перших кілька сезонів, деякі я вже дивилася по звичці чи з поваги до перших сезонів, щоб все ж дізнатися чим то все закінчиться)))
А ви дивитеся серіали? Фільми? Можливо слухаєте щось цікаве? Цікаво почути різні думки.



Коментарі

  1. Альбом на вищому рівні! А ведмедь відчепляється?

    Ооох! Серіальна тема або фільмова тема - мій великий біль! Коли знайти час аби усе переглянути!
    З переглянутих серіалів бачила How to get away with a murderer і мені він дуже сподобався. Атмосфера, гра акторів, саундреки і сюжет. От би ще скінчили на першому сезоні! Тоді б взагалі просто неперевершено було!

    Серіалів дивилась багато. Згадаю точно Ганібала (перші 2,5 сезони досі в голову крутяться), Американська історія жахів (перших 4 сезони, бо до 5 руки не дійшли й не дійдуть, оскільки реально вартий перегляду 1 сезон). Останній серіал переглянула The top of the lake і теж дуже сподобався, але він не для кожного.
    Фільмів переглянула ще більше, не можу сказати навіть чи є улюблений фільм, бо тут можу у кожному жанрі щось обрати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..дякую! Ведмідь пришитий :))) щоб не загубився )))

      Я багато серіалів слухаю)))) бо робити і дивтися не виходить))) навіть інколи по діалогам впізнаю (якщо повтор), а по картинці ні ))

      Мені ще сподобався серіал Американська готика ( про маніяка ))), А мериканська історія злочинів на реальних злочинах. Перший сезон був про вбивство відомим гольфістом(здається) своєї сімї, доречі з цієї історії і зявилися Кардашьяни))

      А з більш позитивного Davious Maids )))

      А якщо говорити про фільми, то один з останніх, який дивилися в кінотеатрі був Sully з Томом Хенксом. Нам дуже сподобалося. Фільм прожиття без екшену, стрілянини, але дуже цікавий.

      Видалити
    2. О! Слухати - це тема. Я теж у більшості слухаю, а коли щось там ТАКЕ почула, то глянула і знов слухати))

      Американська історія злочинів від творців Американської історії жахів. Потрібно теж переглянути! *О* Усього життя не вистачить на серіали та фільми!

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас