Який біндер обрати? / Ніжний фотоальбом на пружинах

Почну з того, що біндером активно користуюся близько року. Хоча, купувала перший біндер майже два роки тому. Кому цікаво можете подивитися мій перший фотоальбом на пружинах ось за цим посиланням . Що вам сказати..було цікаво..не зовсім зрозуміло, як же їм все ж користуватися. Так-так в інеті є багато інформації, але одне діло дивитися, а інше робити. Після того альбому мала ще дві спроби і закинула це діло більше як на пів року.
Можливо, комусь моя стаття стане корисною при виборі біндеру. Хочу сказати, що я не закликаю до покупки, скоріше це буде корисно тим, хто задумався над цим всерйоз :)

 
То ж який обрати?! В наших магазинах я зустрічала біндери двох виробників (зараз я маю на увазі скрапбіндер))) Zutter та We R Memory Keepers. І користувалася також двома, тому можу їх порівняти і робити висновки на основі власного досвіду. 
Першим був Zutter. 

Картинки по запросу zutter bind it all

Не знаю як в кого, але я довго до нього призвичаювалася, багато зіпсувала як паперу, так і пружин. Не могла рівно пробити дірки)))) потім ці пружини, які загиналися як хотіли, тільки неідеально кругленько. Але, я думаю, це все ж сила звички і досвід. Будь-який інструмент любить, щоб з ним працювали. Але я його все ж приборкала. Потім мені випадково (бо не знали, що таке маю), подарували такий же. І тут я вже задумалася. Чи справді хочу продовжувати з ним працювати? Що я маю на увазі. Якщо ви зрідка робите якусь роботу, то потреби у Cinch  у вас немає, але якщо це робота майже щодня...

Тому почала шукати альтернативи і знайшла The Cinch We R Memory Keepers. З ним вже було простіше. Я швидше опанувала цей біндер. + він має більше переваг перед Zutter :

- площа робочої поверхні. Є можливість працювати з папером розмірами 12" (30,5 см). А це я вам скажу великий +



- можливість пробивати дірочки практично будь-де



- стійкість..чи як назвати..те що ним зручніше пробивати, він міцно стоїть на ногах)))

- зручно "одягати" аркуші на пружину, особливо корисно, коли їх багато і вони різні



- пружинки, після загинання набирають потрібної форми :) (тьху-тьху)




- великий контейнер для сміття :)



Я маю біндер з квадратними отворами. Є ще у цього виробника з круглими і We R Memory Keepers-Heidi Swapp Cinch Book Binding Tool - також з квадратними отворами, але у фірмовому стилі Heidi Swapp. 

Зараз, дивлячись на свій досвід, я розумію, що потрібно було одразу купувати Cinch. Хоч він і дорожчий ( і це може відлякати від покупки), але він того вартий. 

І на завершення альбом на пружинах. Це, як ви могли зрозуміти, мій улюблений вид альбомів.


..цей альбом поєднав все те, що я так люблю - блакитно-бірюзові кольори, ніжні завитки з чипборду та декорчик з тканини


..ще одним улюбленим елементом декору є помпончики, дуже подобається, коли вони ось так внизу тішать око


..і власне як виглядає фото у альбомі всередині :) ще одна моя любов - це чорно-білі фото




Коментарі

  1. Твої альбоми шикарні!
    Дякую за огляд!
    Я також маю оцей рожевенький.... і не дуже в захваті від нього.
    Мрію про The Cinch We R Memory Keepers, дуже багато чула за нього позитиву. Але наразі тільки мрію)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!
      Цей рожевий, після використання The Cinch, здається мені трішки непродуманим. Або навіть не трішки, бо знову ж таки є з чим порівняти.
      Бажаю здійснення мрій :) Попереду свята і все може здійснитися :) А ще чорну п"ятницю ніхто не відміняв )))

      Видалити
  2. Ганю, дякую за огляд! Твої альбоми неймовірні!

    ВідповістиВидалити
  3. Скільки всього потрібно для справді якісного скарбукінгу! О___О
    Інколи здається, що шитво набагато простіше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..оооо..там стыльки всього))) це лише один "із"..скажімо так 10 базових інструментів))) а скільки новинок виходить щокварталу

      Видалити
  4. Я наразі приборкую рожевий, і теж купа зіпсутого паперу)))
    Дякую за поради, дуже корисна стаття!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..я під кінець роботи з ним додумала робити підпорки з чорнильних подушечок дістрес))) 2-3 (точно не памятаю) щоб дірочки поробити рівненько і одна щоб пробити))) бо я постійно все косила)))

      як зараз памятаю було замовлення обмежене у часі та картон, так само якраз-якраз, і я по одному листочку тремтячими руками пробивала сорок сторінок))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас