Майстер клас "Текстильна торбинка" / DIY Fabric bag

Доброго дня!
Щоб не відтягувати знову на три місяці публікацію, нагадую, що в блозі Аґрафки вийшов мій новий майстер клас, раптом хтось пропустив або ж майстер клас доступний трохи нижче.


Мені вже полюбилася ця тканина у альбомах, які я покажу згодом, бо ж пам'ятаєте у мене все з запізненням)) А ось тут вирішила використати цю колекцію від Tilda у шитті. Хочу зазначити, що процес шиття мене дуже захоплює, і закінчивши одну річ маю ще три варіанти її виконання, але не завжди то записую і швидко забуваю((


..цього разу вирішила поєднати свою улюблену аплікацію, при цьому використавши ніж для печворку від Sizzix. Скажу чесно, була б у мене машинка для вирізання формату А4 - шиття було б ще більше, бо там такі ножі, що шити і шити



..хто все ж читає все те, що я тут пишу, то пам'ятає, що я люблю різні декоративні елементи саме з тканини, або з матеріалів найближчих до неї. Тому для декору я обрала натуральне мереживо і прикрасила ось такою квіткою


..торбинка вийшла досить місткою! Що там можна зберігати?! - нічну сорочку, білизну, шкарпетки, панчохи, та навіть давати дитині з собою в садок чи школу для одягу - тут вже повністю все залежить від вас! А напередодні новорічних свят - в такій торбинці можна подарувати подарунки :)


..дуже мені подобається такий варіант для зав'язок - і вигляд гарний має і практично!


..а ось так виглядає наповнена торбинка


..оохх я зараз працюю над другим майстер класом з серії підготовки до Нового року! Сподіваюся встигну все :)

Хід роботи:

1. Для початку визначаєтеся з кольорами. Якщо ви обрали кілька, переконайтеся, що вони гармонічно поєднуються між собою. Оскільки ми будемо робити декоративну квітку це є дуже важливо.

2. Потрібно вирізати елементи за допомогою ножів для печворку для основи квітки. 
Нам знадобиться 6 гексигонів.
Вирізуємо основні елементи для торбинки - два прямокутники з розмірами:
-          28+2(на припуски)=30 см    Х   10+2=12 см
-          28+2=30 см   Х   22+2=24 см


3. Краї наших прямокутників обметуємо.


4. Зшиваємо почергово наші прямокутнички між собою та за бажанням декоруємо мереживом


5. Тепер шиємо наші пелюстки. Для цього визначаємося з розміром, переносимо контур на тканину і прошиваємо. Всього нам потрібно 6 двохсторонніх пелюсток.


6. Розміщуємо їх на нашій аплікації та фіксуємо. Тут можна скористатися клеєм для тканини або приметати.


7.  Я вирішила пришити пелюстки, тим самим прикрасивши додатково аплікацією.


8.  Починаємо робити серединку. Для цього необхідно вирізати з тканини круг з припуском близько 1 см та круг з об’ємного клеєвого флізеліну розмірами точно такими, як нам потрібно. Приклеюємо круг з флізеліну до тканини. 


9. Робимо надрізи по колу, не дорізаючи до основи 1-2 мм. І загинаючи краї приклеюємо до основи.


10.  Пришиваємо серединку квітки до основної тканини.


11. Робимо місце для наших зав’язочок. Тут хочу відмітити, якщо маєте відріз тканини довжиною 28+28+2=58 см, то вирізуєте дві смужки розмірами 58х4 см. Якщо ж ні, робите як – відрізуєте 4 шт по 30 см.


12.   Беремо дві смужки і зшиваємо їх між собою. Або якщо у вас їх дві, беремо одну і робимо ось такий цілісний пасок


Інші дві смужки зшиваємо лише з однієї сторони! Якщо у вас одна суцільна – залишаємо як є.

13. Далі будемо робити закріпки. Можна використати ту ж тканину, яку вирізали в пункті 11, або для контрасту взяти іншу. Потрібно два квадрати 4х4см. Загладжуємо їх як показано на фото і пришиваємо з обох кінців тієї смужки, яку ми залишили не зшитою.


14. Далі складаємо наші смужки лицем одна до одної. Має вийти ось таке кільце, як показано на фото. Зшиваємо з однієї сторони приметувальними стібками. Прошиваємо, вивертаємо та прасуємо. За бажанням можна прошити зверху.


15.  Зшиваємо наші заготовки по трьом сторонам ( верх поки що залишаємо як є).


16.   Приметуємо заготовку під зав’яки до основи. Прошиваємо.


17.   Сатинову стрічку просовуємо за допомогою шпильки.
Ось і все. За потреби перемо нашу торбинку та прасуємо. Залишилося найголовніше – насолоджуватися результатом J


Коментарі

  1. Як на мене, то це чудова торбинка на даний момент для подарунків, ну, дуже зимові кольори використані для неї :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..щось я її в такому контексті не розглядала, бо почала працювати з цією колекцією ще влітку, але кольори і справді зимні :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас