Сапфіровий альбом

Привіт!
Я ж обіцяла писати частіше :) ось виправляюся. Хочу показати вам одну зі своїх останніх робіт, яка цього літа була популярною у мене. Альбом з сапфіровою тканиною від Tilda. Альбом можна придбати за цим посиланням в магазині ETSY або для мешканців України на сайті Золоті руки


..ця тканина входить до однієї з останніх колекцій, і як тільки я її побачила - зрозуміла! Це - вона! Що хочу додати про ці тканини. Оскільки я ними користуюся вже кілька років, склалося враження, що останні тканини вийшли ще якіснішими. Стали навіть схожі на американську бавовну, таку злегка цупку, але в міру. Будь-які матеріали потребують правильно використання. Це натуральна бавовна, а тому прати її треба в злегка теплій воді і з миючими, які призначені спеціально для кольорового. Я часто з них шию інші речі для дому, так само їх перу, додаю пральний засіб (навіть було таке, що залишила на ніч в мильній воді - забула) - і нічого не полиняло і не розлізлося. Єдине неприємне, що сталося, це зявилися іржаві плями на тканині від китайської фурнітури..але тут буде мені вже наука)))
Доповнила альбом золотом - в моєму випадку рамкою, вирізаною за допомогою машинки та ножів і покритою пудрою від Hero Arts.


..особисто для мене - пудра цього виробника для мене найкраща з тих, що я використовувала. Вона дрібна, гарно лягає і що також важливо кольори такі, як від них очікуєш. Я маю білу, золоту, срібну і мідну. 


..напис роблю за допомогою штампів-алфавітів. Спочатку було дещо незручно, але практика все виправила..ну майже все))) І ще одна окраса цього альбому аркуші чорного кольору! Фото на них виглядають просто неперевершено.


..творіть з задоволенням! А якісні матеріали та інструменти вам в цьому допоможуть.


Коментарі

  1. Вже здається не раз писала, що мені просто неперевершенно подобається твоя простота та шарм робіт! А тут ще й у середині чорні листки.
    М, Просто казково!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..дякуююууу!!! Я взагалі вважаю, що одним з найскладніших стилів є CAS..Чорні листки - це взагалі мої фаворити у альбомах, хоча їх замовляють не так і часто...

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас